Coś na słodko 🙂
Węgle, zdrowe tłuszcze, białko i owoce.
A więc dobry pomysł na śniadanie, posiłek po treningu, lub deser 🙂

Co będzie ci potrzebne:

– kasza jaglana (jeśli nie możesz jeść produktów z wysokim indeksem glikemicznym, zastąp kaszę jaglaną amarantusem)
– mleko
– mleko migdałowe (niekoniecznie, ale dobrze by było 😉 )
– rodzynki, lub daktyle
– naturalne kakao
– miód
– migdały, lub orzechy włoskie
– ulubione owoce (świetnie pasuje ananas, kiwi i truskawki – nie musisz ograniczać się do jednego owoca!)

Sposób przygotowania (2 porcje):

1. Zagotuj w rondelku taką mieszankę: szklanka wody, szklanka mleka, pół szklanki mleka migdałowego. Wsyp do gotującej się „mieszanki” 100g kaszy jaglanej.

2. Podczas gotowania woda będzie odparowywać, więc jeśli będzie taka potrzeba dolej wodę i trochę mleka. Nie chcemy uzyskać zbyt gęstej konsystencji. I nie chcemy też przypalić kaszy 😀

3. Musisz poczekać, aż kasza się ugotuje, a więc w tym czasie możesz pokroić sobie  w kostkę wybrane owoce. Przydadzą się, kiedy nasz budyń będzie gotowy.

4. Kiedy kasza jest już ugotowana, dodaj 2 łyżki kakao oraz jedną dużą łyżkę miodu.
Zamieszaj i dodaj garść rodzynek, lub daktyli oraz garść orzechów włoskich, lub migdałów.
Wszystko zblenduj na w miarę gładką papkę.

5. Jeśli będziesz budyń jadła sama, połowę przełóż do miski i schowaj do lodówki, a połowę podgrzej (jeśli jest taka potrzeba. Najlepiej smakuje na ciepło). A jeśli będziesz jeść z kimś, pogrzej całość 😉

6. Przełóż do miseczki/miseczek, dodaj owoce, możesz jeszcze posypać orzechami i gotowe!

Smacznego 🙂


Jeśli zależy Ci na uzyskaniu świetnej sylwetki do lata 🔜🏖🙂 skorzystaj z mojej pomocy
👉 indywidualna dieta i trening on-line – KLIKNIJ TUTAJ i poznaj szczegóły współpracy
👉 DVD „Płaski Brzuch” – KLIKNIJ TUTAJ i dowiedz się na czym to polega

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.