W tym artykule przedstawi臋 Ci 聽(lub przypomn臋 馃槈聽trzy rzeczy, kt贸re s膮 niezb臋dne do osi膮gni臋cia Twojej wymarzonej sylwetki i 艣wietnego zdrowia.

Najtrudniejsze s膮 zawsze pocz膮tki. Musisz stoczy膰 prawdziw膮 walk臋 z sam膮 sob膮, aby zrobi膰 pierwszy trening, p贸偶niej kolejny i kolejny… To samo z diet膮. Zrezygnowanie z jedzenia do kt贸rego by艂a艣 przyzwyczajona przez lata jest prawdziwym wyzwaniem. M贸wisz, 偶e nie jest 艂atwo. I masz racj臋. To jest聽trudne, ALE nie jest niemo偶liwe. Ka偶dy mo偶e to zrobi膰. Musi tylko wiedzie膰 jak si臋 do tego zabra膰.

Wiesz, 偶e nie b臋dzie 艂atwo, wi臋c przygotuj si臋 na to. To b臋dzie dla Ciebie prawdziwa pr贸ba charakteru i silnej woli. A co je艣li masz s艂ab膮 siln膮 wol臋? Nic nie stoi na przeszkodzie, alby艣 j膮 wzmocni艂a. Pami臋taj o tym, 偶e jak to zrobisz b臋dzie to dla Ciebie ogromny sukces. Tym bardziej je艣li teraz wydaje ci si臋 to niemo偶liwe. Wyobra偶asz sobie jak b臋dziesz z siebie dumna, kiedy dokonasz tego, co jaki艣 czas temu by艂o dla Ciebie „niemo偶liwe”?聽馃檪

  1. Podejd藕 do sprawy z entuzjazmem! Nie do艂uj si臋 my艣lami o聽swoich kompleksach, o tym jak si臋 czujesz, ale ciesz si臋 na my艣l o tym jak b臋dziesz wygl膮da膰 聽i jak b臋dziesz si臋 czu膰 kiedy dopniesz swego! 馃榾 Czeka Ci臋 艣wietna przygoda z bezcenn膮 nagrod膮. Zobacz oczami wyobra藕ni jak cudownie b臋dzie w przysz艂o艣ci. Kiedy w ten spos贸b do tego podejdziesz, nie b臋dzie miejsca na wym贸wki. Tak bardzo tego zapragniesz, 偶e pokonasz wszystkie przeciwno艣ci.

2.聽Musisz mie膰 plan dzia艂ania. Kiedy nie wiesz jak膮 tras膮 i艣膰, mo偶esz si臋 zgubi膰, przez co droga do celu b臋dzie d艂u偶sza. Taki plan mo偶esz przygotowa膰 sobie sama (w ostateczno艣ci), lub poprosi膰 trenera personalnego, aby przygotowa艂 dla Ciebie indywidualny plan treningowy i 偶ywieniowy. Dzi臋ki temu b臋dziesz mia艂a pewno艣膰, 偶e Twoje wysi艂ki zako艅cz膮 si臋 sukcesem (je艣li chcesz, abym przygotowa艂a dla Ciebie plan treningowy i zasady 偶ywieniowe, kliknij tutaj).

3. Realizuj plan. Samo przygotowanie planu jeszcze nic Ci nie gwarantuje. Musisz trzyma膰 si臋 wskaz贸wek w nim zawartych.聽Potraktuj to jako nowy styl 偶ycia, a nie chwilow膮 zajawk臋, kt贸ra ma tylko doprowadzi膰 Ci臋 do celu po czym wr贸cisz do starych nawyk贸w. Po偶egnaj si臋 ze swoim tera藕niejszym聽wcieleniem i 偶yciem w kt贸rym nie czujesz si臋 przecie偶 dobrze (a przynajmniej czujesz, 偶e co艣 trzeba zmieni膰) i zacznij nowy etap. Nowe nawyki 偶ywieniowe, regularna aktywno艣膰 fizyczna, pi臋kniejsze cia艂o, lepsze samopoczucie, zdrowie… Wiem, 偶e tego pragniesz, wi臋c b膮d藕 cierpliwa. Osoby, kt贸re podziwiasz za to jak wygl膮daj膮 nie zawdzi臋czaj膮 swojej sylwetki kilkumiesi臋cznej pracy, a raczej kilkuletniej 馃槈

3 rzeczy. Tylko tyle i a偶 tyle.

Nastaw si臋 pozytywnie, zdob膮d藕 plan i dzia艂aj!

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.